2005-02-02

Үнийн өрсөлдөөнд хэн хожих вэ?

Сайн байцгаана уу. Галт уул идэвхжсэний улмаас 4 жилийн өмнө арлаа орхиж явсан Миякэ арлын иргэд өнөөдөр аралдаа буцаж очих эрхтэй болж, 4 жил нам гүм байсан аралд амьдрал сэргэлээ. Энэ 4 жилийн хугацаанд өөр газарт амьдралаа төвхнүүлсэн байсан хэдий ч арлын иргэдийн 60 хувь нь аралдаа буцаж очих хүсэлтэй байгаа юм байна. Төрсөн нутаг гэдэг хэн хүний зорьж тэмүүлдэг зүйл ажээ.

Дижитал цахилгаан бараануудын үйлдвэрлэгчдийн ашиг маш ихээр хорогдсон үзүүлэлт гарчээ. Үүнд хамгийн ихээр нөлөөлж байгаа хүчин зүйл ньүнийн өрсөлдөөн ажээ. Энэ салбарт үйлдвэрлэгдэж буй бараанууд ямар компанийн бүтээгдэхүүн гэдгээс үл хамааран хэрэглээ, үзүүлэлтүүдэд нь онцын ялгаа байхгүй тул үнэ хямд байх нь бараа сонголтод хамгийн ихээр нөлөөлж байгаа юм байна. Электрон барааны дэлгүүрүүдийн ажлын өдөр ч бараануудынхаа үнийг бууруулж, хямдрал зарласан шошго нааж ажлын өдрөө эхлэх нь өдөр тутмын зүйл болжээ. Үүнд интернэтийн хөгжил ч бас нөлөөлж байгаа. Ямар нэг бараа худалдан авахыг хүссэн хүн гэртээ сууж байгаад Японы аль дэлгүүрт ямар үнэтэй байгааг мэдэж, үнийн харьцуулалт хийн бараагаа сонгож байна. www.kakaku.com хаягаар л гэхэд өдөрт 500 мянган хүн зочилдог байна. Энэ ширүүн өрсөлдөөн хэрэглэгчдэд ашигтай ч үйлдвэрлэгчдэд хүндээр тусч, шинэ бүтээгдэхүүн гаргахад нь нөлөөлж эхлэх вий дээ.

No comments: